lördag 31 december 2011

GOTT NYTT ÅR!

Fick fundera för att kunna logga in här, det är ett tag sedan. Roligt att se att andra håller full fart. När jag letade en passande bild för dagen insåg jag att jag knappt använt kameran på senaste tiden, finns nästan inga bilder från vintermånaden.

I natt har det fallit vacker nyårssnö som gör det möjligt för mig att spänna på skidorna utanför ytterdörren och ta mig ut i skogen. Det är en snöfattig vinter och det har knappt gått att åka skidor men igår åkte jag 2 mil, idag blir det bara en sväng för att få lite frisk luft och dagsljus. Nyårslöftet får bli att fota mer och blogga mer för det är skoj när jag väl tar mig för.

Gott Nytt År!



5 kommentarer:

Gittan sa...

Gott Nytt År! Kul att du är tillbaka...är det möjligen en Mählersplog på lastbilen? :)

Mercury sa...

Intressant kommentar Gittan! men jag har ingen aning. Egentligen finns det mycket intressant i snösvängen skärstål till väghyvlar är spännande, speciella krav på sådant material. Olofsfors gör sådana och förstås SSAB.

Gittan sa...

Blev bara intresserad eftersom jag bor mitt i "plogbyn" Rossön. :D

Karlsson sa...

Mysig bild var det i alla fall.
Gott Nytt År!!

Lempa sa...

Välkommen tillbaka igen...och Gott Nytt År!