fredag 1 april 2011

BILFANTASIER

Oh well som Peter Green skulle ha sagt, inte lika kul att blogga om bilar när man själv saknar en det är konstigt men så är det. Var på Lindroths här i Luleå o spanade på bågar men hittade ingen alls jag ville ha, kanske berodde på det kylslagna vädret och snöflingor i luften vad vet jag? Har inte varit in på bloggen på evigheter men jag tänker på den ändå och undrar hur ni håller era igång. Om jag hade haft kvar kometen skulle jag ha startat den i helgen nu när snön börjat smälta o det finns hopp om en bilsommar, funderar på elmia igen, det var en härlig mässa i fjol och man kanske kan hämta nån bil söderifrån där det finns fler att titta på.En Cougar 70 är min drömbil just nu. Ville bara sätta ihop ett inlägg om mina bilfantasier och avundas er som lever i en bilverklighet.

3 kommentarer:

Lempa sa...

Två och en halv månad...trodde nästan det hade hänt dig nåt tråkigt...Välkommen tillbaka...är själv inne i en tillfällig bloggtorka just nu.

Karlsson sa...

Välkommen tillbaka önskar jag med. Fortsätt fantisera och dela gärna med dig av dina drömmar.

Mercury sa...

Tack pojkar, det där behövdes. Såg en Nova på stan igår :-) Kanske Luleå håller på att vakna efter vintern.