torsdag 6 januari 2011

Stativ o gissa

Idag, trettondagen är min underbara svägerskas 50-års dag så det blir fest i kväll. Tänk att ungdomar är så gamla nuförtiden. Jag vill visa en bra att ha pryl ett ministativ på Kjell och Company för 99 spänn. Hoppas på att ta bättre bilder i mörker med den. Mitt krav var att jag ska kunna ha stativet i fickan nu när mitt favoritfordon är cykel (tillfälligt hoppas jag) och det går jättebra.
 
















Känner någon igen detta? Vet ni var den kommer ifrån?

3 kommentarer:

Lempa sa...

God morgon...hoppas du har vaknat efter festen och inte har allt för mycket "pannknack"...Det var svårt att gissa men chansar på något märke från en gammal vedspis eller cykel.

Tony sa...

Först tyckte jag det såg ut som ett SJ märke, men jag är lite osäker på de två delarna som kommer in i ovankanten.

Mercury sa...

Åh vad kul att ni gissat, jag har inte sett det förrän nu och TONY gissade rätt!! Det är ett SJ-märke- min pappas, han jobbade på SJ.