måndag 5 juli 2010

Wheels Nationals Norr i Umeå

som Lempa visste var fantastiskt trevligt, sol o värme hela dagen och tydligen runt 1200 ekipage (vet ej om det stämmer)  varav Cometen var ett av dem. Jag vill visa några bilder från kvällscruisingen, vi stod vid sidan om och tittade eftersom det var så långa köer och så många läckra bilar kändes det helt rätt  att bara vara åskådare. Roligt att se en bil  som är högre framtill än Cometen. Fångade också yngsta raggaren på bild. Näst sista bilden får ni gissa på, jag tror inte att ens Larsson klarar den...... men jag har ju haft fel förr. Det var många leenden på de som promenerade förbi den som skyltade med röven, jag tog diskret fram kameran. Personerna i Recorden hade vårtiga monstermasker på sig, det var skoj men jag fick ingen bra bild tyvärr.

4 kommentarer:

Karlsson sa...

Det var då inget jag har sett tidigare.
Kan vi inte få gissa på Pontiacen istället??? :)

Larsson sa...

Morgan?

Lempa sa...

Helt säker...Morgan Aero 8 med en V8 från BMW.

Lempa sa...

Bild 5 Lite Gällivarehäng...måste vara orginal den staden ligger väll i krokarna;)