söndag 27 juni 2010

Scirocco - såklart

Bra Karlsson! jag tycker det är trevligt att modellen kommit tillbaka. Se så snygg bakifrån, framifrån är den kanske lite lik golf tycker jag. Hoppas på att få se dem även i Sverige.

















Vi håller på att skrapa o måla om huset och det tar nästan all tid därför blir det inte bloggning o surfning i den vanliga utrträckningen. Huset går från Herrgårdsgult till ljusgrått. Mycket skrapjobb på fasaden - ni vet säkert hur det är. En fördel är att det har varit perfekt väder dessa dagar, idag är det kallt jag fryser i shorts så därför tar jag mig denna surfpaus men snart ska jag fortsätta måla.
















Jag såg denna gatbil i Haparanda i veckan, trevligt med granador man ser dem så sällan.

1 kommentar:

Larsson sa...

Och inte vilken Granade som helst! Är det inte 3,0 Ghia?

Fö så har Larssom med målat och stått i den sista tiden... och pga av detta är det mycet roligt att se hur andra människor har löst sina altan-, terass-, verandabehov.