söndag 20 juni 2010

Nice in Nice

Har haft lite jobbresor och det blev inte tid för något bloggande - men idag kan jag visa lite bilder från Nice där jag var på en konferens förra veckan. Vet ni vad det är för bil på första bilden? - en sådan vill jag ha!Det fanns inte så många snygga bilar som jag hade hoppats. Porschar var ganska vanliga likaså sportiga rallybilar täckta med dekaler men i övrigt rätt så vanlig bilpark, alla bilar parkerades trångt så de flesta var skrapade och knycklade både fram och bak pga de trånga parkeringsplatserna.



Damerna kom med av misstag men ni kanske gillar dem ändå, bilden är från Antibés ett lyxtillhåll.


4 kommentarer:

Larsson sa...

Den första bilen är en VW ;-) Är det inte nya Golf??? Rollsen var fin!

Fö så kan man vara lite avundsjuk på de som får åka till Nice i jobbet :-)

Karlsson sa...

En Scirocco kanske?

Lempa sa...

Alldeles för modern för Lempa...men håller nog med Karlsson...Harleyn var fin...ovanligt med vit sadel...Välkommen hem igen.

The StarChief sa...

Den svarta bågen och damerna får min röst hehe