fredag 9 april 2010

Några MCn från mässan

Suzuki ligger mig varmt om hjärtat när det gäller MC och på mässan fanns en 67a en T20, jag gillar klassiska utseendet men själv föredrar jag senare årgångar om jag ska äga en. (Synd egentligen för det hade varit lätt att samla på gamla MCn de är så lätta att förvara, ryms flera i en hästbox)

















 
Sedan fanns en Matchless,V-tvin modell A från 1930 ska erkänna att jag vet inget om den (eller om andra gamla MCn heller för den delen) läste bara på lappen.Fotade bara för att den är i ett vackert orginalskick gissar jag. Sist en huskvarna, jag gillar krom, fotade den också för att den är snygg.



3 kommentarer:

Lempa sa...

Kul att se en fin gammal Suzuki 250 kubikare...hade en Suzuki moppe (som 15 åring) som såg ut så där fast lite mindre förstås...Gick bilen igenom bes?

Mercury sa...

Golfen gick igenom, skönt (De andra åkdonen behöver bara besiktas vartannat år och de klarade sig igenom i fjol.- skönt)

Karlsson sa...

Som så mycket annat så var motorcyklarna mycket vackrare förr.