tisdag 6 april 2010

Bilmässa Elmia i Jönköping

Läste om mässan i Nostalgia och det fick tre i familjen att dra ned till Jönköping under påsken. Det var min första riktiga mässa och det fanns mycket att se och det blev nästan för mycket att smälta efter några timmars tittande. Fotade mycket men jag fotade utan blixt och det visade sig att kameran hade vissa problem med skärpan så många bilder blev inte så bra men det gör inget, viktigast var upplevelsen. Min slutsats är att jag tyckte bäst om de gamla nostalgiska fordonen som inte var i showskick, och ett sådant fick min röst,  bilder på den kommer senare. Jag har inte hunnit gå igenom bildskörden ordentligt ännu.

Trots att jag föredrar gamla bilar så var det roligt att se de nya bilmodellerna på riktigt nära håll och  idag visar jag  Camaro. Bilen steg lite i min rankinglista när jag fick se på den ordentligt på nära håll för första gången. Passar fint i rött tycker jag.





Inga kommentarer: