lördag 6 februari 2010

Gissa bilen

- annalkande vasalopp och isande kyla stör mitt bloggande men en "gissa bilen" per vecka ska jag åtminstone klara av - så här är veckans... Jag  njuter och gläds när någon av er vill gissa och samtidigt imponeras jag av vad ni kan utskilja från de detaljer jag visar för det är tydligt att ni är mycket duktigare än vad jag är - jag är glad att det är så för dessa bilar är fantastiska - så vackra som konstverk smäckra och brutala allt man kan önska. Här kommer helgens bildgåta- såååå fin men det känns som att det kan vara lite svårt för er ändå. (jag har väl fel som vanligt).

3 kommentarer:

Larsson sa...

Dodge Coronet -69 eller något åt det hållet...

Lempa sa...

Jaha Larsson.. de e Du o jag igen..hm ..Dodge Coronet är det..men jag tror lite mer på 68an.

Larsson sa...

Stämmer nog det...