måndag 25 januari 2010

Bilden var hårt nedklippt bra gissat ändå

Klippte för att jag ville göra det svårare och jag fick ju lära mig att Larsson inte är lika kunnig på den engelska fronten. Jag förstår fullkomligt, jag är  inte heller förtjust i engelska bilar men Jaguar som Lempa helt rätt gissade (bra!) från den lilla ledtråden på är rätt fin ändå.) Som sagt jag klippte oförskämt mycket i bilden och tog bort det som är karaktäristiskt för denna bil så jag lägger därför in så mycket som man skäligen borde visa i den här tävlingen så får vi se om någon kommer helt rätt. Dags att dra till jobbet.

3 kommentarer:

Lempa sa...

Ok... då e de väl en 420 då?

Larsson sa...

Ja, nu Lempa var det väl ingen sak att se att det var en Jaguar ;-)

Larsson sa...

Glömde... det är en fin bil detta med.