onsdag 19 augusti 2009

Skördemarknad i Avan 8 Augusti

Lite detaljer från de bilar som ställdes ut. Min favoriti denna samling blev till min egen förvåning en Chevrolet Bel Air. Lacken, cromet och designen gjorde den till dagens självklara vinnare.





























































En BUICK med en RAK 8!! stod det på en skylt. Kolla in navkapseln.








































Ett tanklock kan vara vackert - iallafall om det sitter på en charger (71 om jag minns rätt)























Detalj från en populär klassiker i fint skick.























Jag föredrar USA-bilar men en Jagga är min klara favorit bland engelsmännen. denna var kanonfin med ädelträintredning men jag visar bara en detalj av den


















För att säga nåt snällt om engelsmän så har de en sportig klassisk egen design. Jag är inte så förtjust i Triumph men båda dessa var fina, den till vänster har mer klassisk lack men ekerfälgar borde det sitta på dem

Inga kommentarer: