onsdag 19 augusti 2009

Onsdag 5 augusti i Kyrkbyn Gammelstad

Jag har så svårt med att skriva i detta verktyg, allt är chansartat, inget hamnar där jag vill att det ska vara varken text eller bilder. Jag måste lära mig detta bättre eller flytta bloggen men eftersom jag ändå tagit bilderna så få får ni se dem tills vidare. Jag tänkte mycket "SPACE" när jag fotade denna kväll.











































Månen nästa?














































































































































































And the Gods made love























Sist - nåt för mig kanske













eller DENNA!!!!










Man kan nästan bli grön av avund - men denna BUICK's lack är underbart grön.



















































Inga kommentarer: